«Методична робота - в дошкільному закладі - це цілісна, заснована на досягненнях науки і передового педагогічного досвіду система взаємопов'язаних заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного вихователя і колективу в цілому».

  Організаційним центром методичної роботи з педагогами ЗДО є методичний кабінет закладу. 

 Діяльність методичного кабінету організовує і скеровує вихователь-методист.

 Робота методичного кабінету організовується відповідно до Типового положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу.

  Невід'ємним атрибутом методичого кабінету є інформаційно-методичний вісник для педагогів. На цьому стенді розміщуються плани методичних заходів на поточний місяць, тематика консультацій для педагогів та інша корисна інформація.

  Важливою складовою кабінету є бібліотека з великим фондом сучасної методичної літератури для вихователів ЗДО, який постійно поповнюється новими виданнями.

 


ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ                СЛУЖБИ

  - організація роботи щодо реалізації комплексної освітньої програми для дітей дошкільного віку "Дитина в дошкільні роки", Державного стандарту дошкільної освіти в Україні - Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція) і парціальних за вибором програм;

 - розробка рекомендацій по створенню розвивального середовища за всіма видами дитячої дільності;

   - узагальнення перспективного досвіду педагогів;

  - надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільного закладу, що забезпечує їх професійне зростання.

Методична робота               в нашому дошкільному              закладі відповідає             наступним правилам:

   - організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;

 - приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;

  - позначається на рівні підготовленості вихованців;

 - задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;

 - постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;

  - створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

Пріоритети розвитку               методичної роботи               дошкільного закладу                  «Веселка» є:

  - варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;

  - диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;

 - активне формування інноваційного потенціалу, професійної мотивації;

 - формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного перспективного досвіду педагогічної діяльності;

  - підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;

 - формування готовності до професійного самовдосконалення.


Головними завданнями діяльності методичної роботи ЗДО є:

- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;

- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;

- підтримка ділового тонусу педагогів;

- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;

- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання;

- оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду.

Зміст методичної роботи реалізується через такі форми роботи:

Колективні:

- інструктивно-методичні наради;

- педагогічні ради;

- ділові ігри;

- педагогічні читання;

- теоретичні семінари;

- семінари-практикуми;

- консультації;

- колективні перегляди освітнього процесу.

Індивідуальні:

- наставництво;

- самоосвіта;

- взаємовідвідування;

- робота над проблемними питаннями;

- консультації;

- атестація.

А також, ефективним є включенням в традиційні форми роботи - інтерактивні та інноваційні!

Нові та сучасні прийоми, методи та форми методичної роботи

активізують творчий потенціал педагогів,

стимулюють самоосвітню діяльність і розширюють

горизонти їх професійної  діяльності!